Monday, September 14, 2009

Kad Raya & Duit Raya..

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh..
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang..


** *****************
Kad Raya



Ehhm..Kad Raya..??

Eei ade lagi ke orang main kad raya..?
Zaman Skarang da moden xmain dah kad raya ni..
Orang tak guna dah..orang skrang ni main msg, mms, email..senang n cepat kan..

ooohohohoo....

Camtu la ado orang kata bukan aku kata...tu masa aku nak ata kad2 raya kat member2...
Bagi aku biar pon napok mcm klasik tapi yang penting kenangan tuh...hehe

Kat Member2 aku..aku dah hanto kad raya kat korang..oh ado juge sahabat2 blog yg aku hanto..Bila dah dapat nati jgn lupo ucap timo kasih kat abang posmen tu yer....hikhikhik


*****************
Duit Raya



Raya Aidulfitri kalo xde duit raya memang xsyok raya...terutama budak2 err tapi yang mengaku budak2 pon ado jgak semata2 nak duit raya...hikhikhik

Ehmm...2 hari lepas aku dua tiga kali berulang alik pegi bank...semata2 nak tukar duit baru..skali pegi pegawai bank cakap duit tak sampai lagi..kali kedua pegi pak guard pulak cakap duit dah abis..huhuhu...tapi kali ke3 pegi nasib ade rezeki..tu pon kuar jap waktu sekolah..time xde klas..hohoho..

Tahun ni mcm laris je duit baru..jap je abis...Mmm rakyat malaysia tahun ni murah rezeki kot..tahun ni aku pulak terpaksala up sikit bajet tuk duit raya...tahun lepas tengok2 xcukup..lalala

p/s : Member2 yg xsempat aku hantar kad tu nati aku hantar msg le..nak lg specel korang dtg la umah aku..nati aku bg duit rayo 1rnggit...hehe

15 comments:

  1. salam...
    wah.. duit raya.. nak..nak..nak.. (^__^)

    ReplyDelete
  2. To ^inas^ :
    Grr demand la plak nk rm50 baru..nasib bkn anak buah..lau x tak berbaju raye la aku th ni..hehe

    ReplyDelete
  3. To Faarihin :
    Ehmm nak duit raya yer..
    Pose elok2 dulu jgn ponteng2...
    Ha kemas umah lum siap lg td pegi mana curi tulang eaa..hikhikhik
    Da elok sume br pakcik bg duit raya..nk 2 hengget kan?? hehe

    ReplyDelete
  4. salam...

    mane ade pontenglah.. puasa full je.. hehehe.. :P sok pagi kemas lah agi umah ni.. ala.. 2 hengget mana cukup.. bagilah lebih2 sket pakcik.. (^__^)

    ReplyDelete
  5. Gua nak ajak dtg lepak kt blog gua.Rilek rilek.

    ReplyDelete
  6. salam bro...tak pos pun kad raya utk kita..apepun bg alamat umah..nak terjah sbb nak duit raya baru..huhu

    ReplyDelete
  7. To NoRuLLiSza El FaRisi :
    Ha baru je cakap da ado org nk jd budak2..hehehe

    ReplyDelete
  8. To Faarihin :
    Ooo..puasa penuh ek..bole la pakcik bg duit raye..
    Nati raye dtg yer..hehe

    ReplyDelete
  9. Re, kawe nok duit rayo jugok...biarla tokleh 5 rial pun...seratus duo jadi doh....haaa...kad rayo nok jugok towww.... :D

    ReplyDelete
  10. To eiza in the house :
    Jemputla dtg umah...hikhik


    To yginsaf4 :
    Boleh nk duit raya...dtg awal sy up rm2...hehe

    ReplyDelete
  11. To kumbe :
    huh demo gak kumbe weh banyok te mitok duit rayo..kalu nk jugk mari jale umah kawe tp sah demo xg sb g rayo umah tune....kahkahkah
    kad rayo kawe dah hntar ko demo.. ^^,

    ReplyDelete

Boleh di Baca juga

Related Posts with Thumbnails